Dünya Forum

Dünya Forum

BİLGİ PAYLAŞIM FORMU


Word Belgelerine Şifre Koymak

Paylaş
avatar
Admin
Admin
Admin

Erkek
Mesaj Sayısı : 2545
Yaş : 47
NERDEN : istanbul
HOBİNİZ : bilgisayar
Basarı Puanı :
100 / 100100 / 100

Güçlülük :
100 / 100100 / 100

Aktiflik :
100 / 100100 / 100

Kayıt tarihi : 18/04/07

Word Belgelerine Şifre Koymak

Mesaj tarafından Admin Bir 16th Kasım 2008, 22:42

Şifrelemek istediğiniz belgeyi Word 2000 ile açın. FILE menüsünden SAVE AS komutunu çalıştırın. Ekrana gelecek olan diyalog kutusu içerisinde belgeyi kaydedeceğiniz klasörü seçin ve belgenin ismini belirleyin. Daha sonra kaydetme diyalog kutusunun sol üst tarafındaki TOOLS menüsünü açın, buradan GENERAL OPTIONS komutunu çalıştırın. Ekrana gelecek olan diyalog kutusu içerisindeki alt bölümdeki iki metin kutusundan soldakine belgeyi açmak için kullanılmasını istediğiniz şifreyi, sağdakine ise belgenin içerisindeki bir şeyleri değiştirmeye izin vermek için kullanılmasını istediğiniz şifreyi belirleyebilirsiniz.


_________________
Sitemize Destek İçin Lütfen Günde Bir Kere Reklamlarımızı Tıklayıp Bizlere Destek Olun..!

    Forum Saati 21st Eylül 2017, 14:10